Протягом двох тижнів з 29. 05. по 11.06. 2018 року у Великоозерянському НВК «ЗОШ І- ІІІ ст.. ДНЗ» було організовано роботу літнього мовного табору. Цього літа у таборі відпочивали, подорожували та змагалися 12 учнів. Роботу табору організовувала вчитель англійської мови. Була складена програма роботи мовного табору. У таборі працювали два загони. Навчання іноземній мові поєднувалося з кращими виховними методиками, процес пізнання - з відпочинком. Виховний процес у таборі організовувався за тематичними днями: « День знайомств», « Пісенний день», « День розумника». «День довкілля», « День друзів», « День спорту», « День поезії», «День родини», « Театральний день», «День прощання з табором». Учні мали змогу брати участь в ігрових програмах- подорожах, вікторинах, інтелектуальних іграх, мовознавчих калейдоскопах, конкурсах.
У перший день відбулося відкриття табору, де учні об’єдналися в загони
« Лідери» та « Зірки» та випустили газети, виготовили емблеми.
Учні підвищили свою мовну компетентність. Активізували та систематизували лексичні одиниці за різними темами: « Шкільне життя, Родина, Їжа , Спорт, Природа, Подорожування, Свята та традиції Великобританії ».
Складали та інсценували діалоги, складали кросворди, ребуси, проводили тематичні вікторини, перегляд улюблених мультфільмів. З великим задоволенням учні взяли участь у вікторині «Найрозумніший учень». Вивчали пісні іноземними та українською мовами, і караоке- співи дитячих пісень. Здійснювали екскурсію до річки, озера. Брали участь у конкурсі малюнків «Природа влітку».
Проводили спортивні розминки, ігри, індивідуальні та командні змагання.
Удосконалювали граматичні навички з письма, розвивали логічне мислення, зв’язне мовлення, виховували уважне ставлення до слова, розвивали творчу індивідуальність, спостережливість, пам'ять, увагу.
У таборі панувала атмосфера взаємоповаги, зникли мовні бар’єри, комплекси й страхи. Ігри навчили дітей діяти однією командою, допомагати один одному.
Закриття табору відбулося у вигляді фінального концерту, на якому діти показали все, чому навчилися, а потім було організовано пікнік.